Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη λήξη του δανεισμού με τον Αλεσάντρο Βολιάκο.Ήρθε στον Δικέφαλο ως δανεικός τον Αύγουστο του 2025. Αγωνίστηκε σε 14 παιχνίδια και πέτυχε δύο γκολ.Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του!
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας της με τον Ντέγιαν Λόβρεν.Ήρθε στον Δικέφαλο τον Σεπτέμβριο του 2024. Αγωνίστηκε σε 27 παιχνίδια και μοίρασε 1 ασίστ.Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του!






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου