Π.Α.Ο.Κ

Π.Α.Ο.Κ

Γιώργος Τζαβέλλας...Το ζήλεψα το πρωτάθλημα,ένιωσα συναισθήματα για τον ΠΑΟΚ.!!!

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στην διαδικτυακή εκπομπή «Face 2 face» του Βασίλη Βέργη,ο Γιώργος Τζαβέλλας και ειπε  πολλα  για  την  περιοδο  που  εζησε  στον  Π.Α.Ο.Κ.
Για το πως είναι η κατάσταση στην Τουρκία: «Τα ίδια όπως και στην Ελλάδα προσπαθούμε να αντέξουμε την νέα αυτή πραγματικότητα. Η κατάσταση είναι καλύτερη στην Αλάνια, δεν είναι μια πυκνοκατοικημένη περιοχή. Δεν έχω περιορισμούς όπως στην Ελλάδα. Όλα τα άλλα όμως έχουν συμβεί με κλειστά σχολεία και καταστήματα».
Για τα πολλά κρούσματα του ιού στην Τουρκία: «Είμαστε αποκομμένοι λόγω των προπονήσεων. Εγώ παρακολουθώ περισσότερο τα της Ελλάδος. Το θέμα στην Τουρκία ξέφυγε, ελπίζω να το ελέγξουν για καλό όλων μας για να επιστρέψουμε στην κανονικότητα».
Για το πως κυλάει η καθημερινότητα του στην Τουρκία: «Καταρχήν είναι η τέταρτη σεζόν μου εδώ. Προσαρμόστηκα εύκολα, ήταν λίγο δύσκολα στην αρχή, έφυγα από μία πολύ οργανωμένη ομάδα και ήρθα σε μία νέα πραγματικότητα. Τότε εκείνο το καλοκαίρι ήρθε και ο Μανιάτης εδώ, με βοήθησε πολύ. Η ομάδα είναι καλή, μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο, είναι εξαιρετική η πόλη, ήρθαν και τα παιδιά (σ.σ. Μπακασέτας, Σιώπης) και νιώθω σαν να είμαι στο σπίτι μου. Εισπράττω αγάπη πολύ εδώ και μου αρέσει».
Για το πως εισέπραξαν και ποια η αντιμετώπιση που έτυχαν με όσα έγιναν στον Εβρο: «Εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα με την έννοια πως δεν ασχολούνται εδώ οι άνθρωποι με αυτά. Πάντως για να καταλάβετε δεν έχει περάσει στον κόσμο πως υπήρξε ένα τόσο μεγάλο θέμα. Καταλαβαίναμε και εμείς πως υπήρχε μεγάλο θέμα, αλλά θέμα αλλαγής συμπεριφοράς τους δεν υπάρχει, παρά την ένταση που υπήρξε μεταξύ των δύο χωρών».
Για το πότε σταμάτησαν οι προπονήσεις και αν θα επανεκκινήσει το πρωτάθλημα: «Έχουμε σταματήσει πέντε ημέρες σύνολο τις προπονήσεις. Υπολογίζαμε να ξεκινήσει νωρίτερα, αλλά πάμε για Ιούνιο, οπότε θα ξεκινήσουμε άμεσα και πάλι προπονήσεις. Η απόφαση που πάρθηκε είναι πως το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί. Θα είναι σοβαρό το πρόβλημα αν δεν τελειώσει το πρωτάθλημα για τις ομάδες, για τα τηλεοπτικά κανάλια, για εμάς για όλους. Αλλά πιστεύω πως θα γίνει το πρωτάθλημα χωρίς κόσμο».
Το... κουβάρι της ποδοσφαιρικής του καριέρας και το βήμα στο εξωτερικό
Για τον χαρακτήρα του και το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων ομάδων προς το πρόσωπό του και γιατί χάλασε η μεταγραφή του στην ΑΕΚ το 2007: «Αυτό ήταν να γίνει το καλοκαίρι του 2007 όταν υποβιβαστήκαμε με την Κέρκυρα που έπαιζα. Πρόεδρος ήταν ο Ντέμης Νικολαίδης, αλλά δεν ήρθαν σε συμφωνία οι δύο ομάδες. Δεν περάσαμε ποτέ στο επόμενο στάδιο για να έρθω εγώ σε συζητήσεις με την ομάδα. Όλα αυτά τα χρόνια ναι είχα ενδιαφέρον από ομάδες. Δεν σημαίνει πως αυτό όμως θα μετουσιωθεί σε πρόταση. Πάντως πάντα είχα ενδιαφέρον από τις μεγάλες ομάδας της Ελλάδος».
Για την μεταγραφή του στον Πανιώνιο και την Φρανκφούρτη: «Το καλοκαίρι εκείνο του 2010, ήμουν 22 ετών. Τότε, είχα πλησιάσει τον Άγγελο Χαριστέα και τον είχα ρωτήσει που μπορώ να πάω. Μου είπε φύγε όσο πιο γρήγορα μπορείς για το εξωτερικό. Πήγα στην Φρανκφούρτη και την Αϊντραχτ, είχαμε μία υπέροχη χρονιά, μέχρι τον Μάρτιο όταν και έπαθα τον σοβαρό τραυματισμό στους χιαστούς. Το καλοκαίρι εκείνο η ομάδα υποβιβάστηκε. Μετά όταν έγινα απόλυτα καλά πήγα στη Μονακό πριν επιστρέψω και πάλι στην Ελλάδα».

Το κεφάλαιο ΠΑΟΚ και οι... τσακωμοί του
Για την επιστροφή στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ το 2013: «Ήταν πολύ εύκολο τότε να πω το ναι. Ο πρώην ατζέντης μου ο κ. Κουτσολιάκος είχε τότε μία πρόταση από τον Ζήση Βρύζα. Είχα πρόταση από την αρχή του καλοκαιριού. Έγινε πολύ εύκολα η μετακίνησή μου. Η Μονακό είχε αλλάξει τότε όλη την ομάδα, εμείς δεν χωρούσαμε, αφού ήρθαν οι Χάμες, ο Φαλκάο, ο Αμπιντάλ και άλλοι παίκτες. Τότε, βρήκα εκεί τον Στέφενς, με έκανε στόπερ και μου άλλαξε όλη την καριέρα. Μου το είχε ζητήσει αυτό και ο Σκίμπε στην Φρανκφούρτη, αλλά δεν το δέχτηκα. Έκανα λάθος, το κατάλαβα μετά. Μόλις στον ΠΑΟΚ έπαιξα στόπερ κατάλαβα πως ήμουν γεννημένος γι' αυτήν την θέση. Δεν έχω κορμί για να είμαι ένα σύγχρονο μπακ, οπότε έστω και στα 25 μου βρήκα την θέση μου. Θα έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα».
Για το πόσους τσακώθηκε στον ΠΑΟΚ ή τσακώθηκαν μαζί του: «Αν ζούσατε τον ΠΑΟΚ τότε που ήμουν εγώ θα καταλαβαίνατε πως είχα τσακωθεί με ελάχιστους και είχα μια αγάπη με τους περισσότερους. Μιλάω για τα όσα γινόντουσαν εσωτερικά. Με τον κ. Αναστασιάδη ήρθα σε σύγκρουση γιατί ήμουν πολύ ανώριμος σε εκείνη την χρονική περίοδο. Έπρεπε να καταλάβω που έπρεπε να σταματάω και που να είμαι παρορμητικός. Θα έπρεπε να το έχω διαχειριστεί καλύτερα. Πιο σωστά με την έννοια θα έπρεπε να κρατήσω το στόμα μου κλειστό. Στην Κ20 πήγα με δικό μου αίτημα. Δεν έκανα πίσω τότε και ήταν λάθος. Έλεγα τα πάντα ευθέως και μπροστά σε όλους και αυτό κοστίζει στο ελληνικό ποδόσφαιρο».
Για την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ την επόμενη χρονιά: «Είναι η πιο δύσκολη μάχη που κέρδισα στην ζωή μου. Μετά την εποχή του κύριου Αγγέλου όποτε ακουμπούσα μπάλα με γιούχαρε όλο το γήπεδο. Εκεί σκέφτηκα ή θα τελειώσεις τώρα και θα φύγεις ή θα απαγορεύσεις τον εαυτό σου να κάνει λάθος πάσα. Απαγόρευσα τον εαυτό μου να κάνει λάθη. Δούλεψα πολύ. Όλο αυτό που έγινε με τον Αναστασιάδη μου έκανε καλό. Μου ενεργοποίησε το μυαλό. Δεν έχω μιλήσει ποτέ από τότε με τον Αναστασιάδη. Αλλά είχαμε έναν άλλο Τζαβέλλα, πιο συγκεντρωμένο στο γήπεδο».
Η Εθνική Ελλάδος και ο καυγάς με τον Μανιάτη
Για την Εθνική Ελλάδος: «Η εθνική ομάδα πάντα έπαιζε ρόλο για εμένα, από τότε που με πήρε ο Ρεχάγκελ και άλλαξε η ζωή μου. Η εθνική ήταν πάντα δίπλα μου, εκεί υπάρχει μια αγάπη, δεν είναι μόνο ο Τζαβέλλας, είναι όλοι οι παίκτες, που πρέπει να αγαπούν και να βλέπουν καλύτερο».
Για τον τσακωμό του με τον Μανιάτη στην Εθνική Ελλάδος: «Με τον Μανιάτη είναι μία σχέση αγάπης που μέσα στο γήπεδο μετατρέπεται σε μίσος. Σαν παιδιά τότε αφού πέρασαν χρόνια κάναμε ένα λάθος. Βάλαμε τα συλλογικά προβλήματα μέσα στην Εθνική ομάδα. Οπότε υπήρξε ένα ξέσπασμα που μας έκανε καλό τότε στο Μουντιάλ. Δεν ήταν τόσο χοντρό το ξέσπασμα, αλλά το κούμπωσαν όλοι ως ένα ακόμα πρόβλημα μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού. Βγάλαμε την αρνητική ενέργειάς μας, όμως ήταν σημαντική η παρέμβαση του Φερνάντο Σάντος και είδατε τι πορεία κάναμε μετά».
Για τον Φερνάντο Σάντος: «Ο Σάντος ήταν πατέρας, αντιλαμβανόταν γιατί έγινε αυτό. Προστάτεψε την ομάδα και τους παίκτες. Θα μπορούσε όπως του έλεγαν πολλοί να μας στείλει πίσω στην Ελλάδα. Δεν το έκανε. Με βάση αυτά που λέγαμε πολλές φορές πρέπει να ξέρουμε ποιος είναι το αφεντικό, αλλά και ποιος ο «πατέρας»».
Για το πόσο του λείπει η Εθνική: «Πάντα μου λείπει η εθνική και θα μου λείπει και όταν θα σταματήσω το ποδόσφαιρο. Έχω φοβερές μνήμες και είμαι γεμάτος, έχω πάει Euro και Mundial. Έχω συμπληρώσει εννέα χρόνια στην εθνική. Το γκολ με την Βοσνία είναι το καλύτερο μου τέρμα, ένωσε όλους τους Έλληνες και αυτή ήταν μεγάλη στιγμή για εμένα. Είναι μεγάλη στιγμή εκείνη με τον Μανιάτη, που τον ακούω στον πάγκο να φωνάζει τι περιμένεις πίσω, ανέβα, τελευταία φάση είναι. Μου το χρώσταγε η τύχη από εκείνο το δοκάρι με την Ρωσία».
Για το αν είναι ο Μπακασέτας ο νέος αρχηγός της Εθνικής ομάδας: «Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, δεν ξέρω αν έχει πει ο προπονητής κάτι τέτοιο. Ο προπονητής δείχνει ότι έχει μια άλλη φιλοσοφία, που θα έπρεπε να είχαμε και εμείς. Είναι σημαντικό να αντιλαμβάνεται και να μπορεί να βοηθάει τους παίκτες αυτούς, οι οποίοι θα γίνουν εργαλεία στη μηχανή του. Ο Τάσος είναι ένας από αυτούς, είναι και άλλα νέα παιδιά με μεγάλως δυνατότητες, όλοι μαζί θα κάνουν ένα δυνατό σύνολο για να χαμογελάσουμε και πάλι όλοι μας».
Για την ευθύνη των παικτών στην Εθνική από το 2014 και τι ευθύνη είχαν ΕΠΟ και προπονητές: «Ευθύνη δεν είχε κανένας από εμάς, ούτε τα παιδιά που έπαιζαν στον Ολυμπιακό, ούτε κάποιος άλλος. Η ευθύνη ξεκινάει πάντα από την πρόθεση και ξεκινάει από την οργάνωση. Μετά το 2014, εμείς αποφασίσαμε να φύγουμε από την εθνική ομάδα, αποφασίσαμε να βάλουμε άλλες προτεραιότητες γι’αυτήν, αποφασίσαμε σαν χώρα, όχι σαν παίκτες. Όπως καταλαβαίνεται, το ένα φέρνει το άλλο. Όταν αποφασίζεις να απομακρύνεις τον Φερνάντο Σάντος, έναν προπονητή πετυχημένο που ήθελε να μείνει στην εθνική ομάδα, μετά δεν μπορούμε να μιλάμε για κάτι καλό. Το σημαντικό τώρα είναι ότι δείχνουμε ότι όλο αυτό δεν πέτυχε και να προσπαθούμε να κάνουμε κάτι για την εθνική ομάδα. Με την έλευση του Τάκη (σ.σ. Φύσσα) που γνωρίζει από την εθνική ομάδα, πιστεύω ότι τα παιδιά θα έχουν πολλές καλύτερες ημέρες».

Ο ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ, Ο ΤΟΥΝΤΟΡ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ
Για τις αποδοκιμασίες που δεχόταν στα εκτός έδρας παιχνίδια όταν ήταν στον ΠΑΟΚ: «Εχω κάτι πολύ αρνητικό, σίγουρα έχω ανθρώπους που με αγαπάνε αλλά και δεν θέλουν να με βλέπουν. Για παράδειγμα υπάρχει κόσμος που μου λέει ήθελα να σε… σκοτώσω πριν σε γνωρίσω. Ξεχνάω όμως πολύ εύκολα, είναι κακό αυτό, και μου περνάει ότι και να γίνει. Δεν κρατάω κακία, δεν θα είμαι τέσσερα χρόνια να βρίζω κάποιον. Έχω μάθει να παίζω έτσι από μικρός, μου βγάζει επιπλέον κίνητρο. Είτε παίζω με 3000 κόσμο είτε με 60000, είναι το καλύτερο μου. Νομίζω είναι λογικό και για τον θεατή, να λέει ότι δεν τον γουστάρω αυτόν και για παράδειγμα να τον βρίσω».
Για την ζωή του και αν μετάνιωσε που παλαιότερα «έβγαινε» προς τα έξω περισσότερο: «Ήταν μια περίεργη περίοδος τότε. Τώρα είμαι οικογενειάρχης με παιδί, τότε ίσως να έβγαλα και λίγο περισσότερο την ζωή μου έξω, για να το πω λαϊκά, ήταν μια μικρή περίοδος ενός παιδιού που στη συνέχεια θα περνούσε στο άλλο επίπεδο. Είναι λογικό κάποιος να σχολιάζει στην Ελλάδα όταν βλέπει όλο αυτό. Δεν μου αρέσει να ανοίγω τηλεοπτικά αυτή την κουβέντα, είναι πίσω μας ίσως κάτι μεγαλύτερο, αλλά δεν μπορώ να γυρίσω εγώ στον κόσμο, να του εξηγήσω τι κάνω εγώ και παίρνω αυτά τα λεφτά. Σίγουρα χάνουμε κάποια πράγματα αλλά κερδίζουμε πολλά και θα πρέπει να το διαχειριζόμαστε καλύτερα και θα πρέπει να βοηθάμε».
Για τις σχέσεις που είχε με τον Τούντορ: «Ηταν η αγάπη μου, η λατρεία μου. Ο Στέφενς με έβαλε στο ματς με τον Άρη στη θέση των στόπερ. Να αγωνίζεσαι με τον ΠΑΟΚ κόντρα στον Άρη και να σου λέει θα παίξεις στόπερ, καταλαβαίνεις ότι κοιμήθηκα 4 ώρες. Μετά την Στέφενς εποχή, ο Τούντορ κάτι είδε σε εμένα και με έβαλε κάτω με έμαθε την θέση. Είχαμε απίστευτες φασαρίες, απίστευτα meeting στο γραφείο του. Απίστευτα πράγματα… Με πίστευε και ήθελε αυτό που γνώριζε γιατί έπαιζε στη ίδια θέση, ήθελε να μου τα περάσει. Με δούλεψε πολύ στην τακτική, όπου κάποια στιγμή στο ματς του κυπέλλου με τον Πλατανιά, με φώναξε και είπε σήμερα θα είναι αρχηγός ο Τζαβέλλας. Σήκωσα το χέρι και του είπα δεν το δέχομαι, εδώ έχει παιδιά που είναι από παλιά, όπως ο Μαλεζάς. Του είπα δεν το δέχομαι, σταματάει με κοιτάει και μου λέει: «δεν σε ρώτησε κανένας». Οπότε καταλαβαίνεται είχαμε μια σχέση αγάπης, και στεναχωρήθηκα αρκετά όταν έφυγε».
Για τον Ίβιτς και την δήλωση του: «Εγώ θα ξεκινήσω πιο πριν. Με την απομάκρυνση του Τούντορ, υπάρχει μια κουβέντα εσωτερικά στον ΠΑΟΚ για το ποιος θα είναι ο κόουτς μέχρι το καλοκαίρι. Τότε ο πρόεδρος είχε ζητήσει την άποψη μου και επειδή όσο καιρό έκανε προπονήσεις μόνος, ήμουν μαζί με τον Ίβιτς. Ήταν μια ασπίδα η Β' ομάδα για εμένα, όλα τα παιδιά εκεί. Πήγαμε καλά εκείνη την χρονιά στα πλέι οφ, κάναμε το χρέος μας και την ημέρα που είχε μπει ο πρόεδρος μέσα να μας πει συγχαρητήρια, του είπα μπράβο πρόεδρε ευχαριστούμε για όσα κάνεις με εμάς, αντε με το καλό να μείνει ο κόουτς και να πάμε καλά από την αρχή. Τότε ο πρόεδρος είπε θα τα δούμε αυτά και τελικά αποφάσισε να μείνει ο προπονητής όχι σαν υπηρεσιακός και να αρχίσει μια χρονιά, που είχα ανανεώσει το συμβόλαιο μου, όπου τον είχαν ρωτήσει αν πρέπει να μείνω. Αυτή η σχέση λοιπόν, δεν χάλασε ποτέ, σας το λέω με το χέρι στην καρδιά. Δεν χάλασε ποτέ, δεν έγινε ποτέ το παραμικρό με εμένα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα και ήμουν καλά στα παιχνίδια μου. Απλά θεωρώ ότι από κάποια περίοδο και μετά πιέστηκε αρκετά, ο οργανισμός του ΠΑΟΚ το έχει αυτό, είναι μια μεγάλη ομάδα και εκεί νομίζω έχασε την διαχείριση. Μετά το ματς με τον Ατρόμητο, μας ζήτησε ο πρόεδρος στο skype. Ετοιμαζόμασταν να πάμε πάνω με τον Γλύκο και λέγαμε μεταξύ μας, ότι δεν έχει καμιά σχέση ο προπονητής, το λέγαμε στα αποδυτήρια, εμείς είμαστε αυτοί που φέραμε την ομάδα σε αυτή την κατάσταση, ότι κάναμε λάθος και θα το παίρναμε πάνω μας. Μέχρι να κάνω μπάνιο, μου στέλνει ένας φίλος μου μήνυμα και μου λέει είπε αυτά. Φωτογράφισε την μισή ομάδα... Δεν μπορείς να βγαίνεις δημόσια και να λες έτσι. Θεωρώ πως πήγε στο εύκολο θύμα, γιατί υπήρχαν τα προβλήματα με τον Αναστασιάδη».
Για το αν θεωρεί πως ο Ιβιτς έψαχνε άλλοθι: «Το κλίμα εκείνη την ημέρα, ήταν ότι προσπαθούν να διώξουν τον προπονητή. Υπήρχε μια αμφισβήτηση μέσα του προς την ομάδα από όσο καταλαβαίνω. Το μετά δεν μπορώ να σας το απαντήσω εγώ, μπορείτε να ρωτήσετε τον κ. Ίβιτς. Εγώ σας λέω κουβέντες που έγιναν με τον πρόεδρο, με τα παιδιά, καθημερινά και μπροστά σε όλους. Ο οργανισμός του ΠΑΟΚ, έχει τα καλά και τα κακά όπως κάθε σύλλογος. Το πρόβλημα που υπήρχε με εμένα από την εποχή Αναστασιάδη, δεν έκλεισε ποτέ στην ουσία. Με βάση ότι εγώ έπαιζα καλά και ο ΠΑΟΚ πήγαινε καλά, ας πούμε ότι το πρόβλημα με εμένα… θάφτηκε. Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί απέναντι μου από ένα μέρος ανθρώπων. Ήταν φυσιολογικό μετά από όσα έγιναν κάποιοι να μην με γουστάρουν για να το πω απλά. Οπότε λοιπόν, όταν αυτό βγήκε ξανά στην επιφάνεια, ήμουν καμένο χαρτί. Δεν είπε ποτέ το όνομα μου ο Ίβιτς, οπότε εδώ φτάνουμε σε έναν άλλο σημείο «άντε να βρεις άκρη». Αισθάνθηκα άδειος, όπως και άλλα παιδιά στην ομάδα μέσα. Στο τέλος της ημέρας γενικά, έπρεπε να μαζευτεί αυτό και να πάει κάπου που υπήρχε ανοικτή πληγή. Εκείνη την ημέρα τελείωσα από τον ΠΑΟΚ. Ο πρόεδρος είχε κάνει πολλά για εμένα, με είχε βοηθήσει και είχα πολύ καλή σχέση. Δεν θεωρώ ότι δεν με στήριξε, δεν ήταν θέμα στήριξης. Έτσι όπως είχε γίνει η κατάσταση, θα γινόταν κακό για την ομάδα. Το πιο καλό που έπρεπε να κάνουμε και εγώ και ο πρόεδρος, γιατί είχα αδειάσει, ήταν να βρούμε μια λύση. Κάτσαμε κουβεντιάσαμε και είπαμε ως εδώ. Δεν ήμουν έτοιμος να ξαναπεράσω κάτι για να καλύψω καταστάσεις, ή να σωθούν άνθρωποι πάνω στη δική μου πλάτη. Δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα ανάμεσα σε εμένα και τον προπονητή Ίβιτς, δεν σας το είπα αυτό πριν για παράδειγμα με τον Αναστασιάδη».
Για το αν ο κόσμος επέλεξε τον Ίβιτς και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγει το διαζύγιο με τον ΠΑΟΚ: «Είναι μια μεγάλη κουβέντα αυτή, δεν μπορούμε να την απαντήσουμε με αυτό το συμβάν. Όπως σας είπα και πριν, είναι σημαντικό ένας οργανισμός να προστατεύεται και να προστατέψουμε έναν άνθρωπο που δίνει τα πάντα (σ.σ. Σαββίδης) στην ομάδα, βάζει τα πάντα στην ομάδα και είναι το μαγαζί του, εκεί πρέπει να προσέχουμε παραπάνω. Είχα τον τρόπο και τις στιγμές μου, όταν έφτασα να με βγάλει ο κόσμος MVP. Θα μπορούσα να βγω και εγώ να κάνω το κομμάτι μου. Κοιτάξτε, όταν μια ομάδα δεν πηγαίνει καλά και ένας προπονητής βγαίνει και λέει κάτι, ο κόσμος προσπαθεί να πιαστεί, οπότε δεν είναι τι επέλεξε, αυτό ήθελα να το αποφύγω όλο αυτό, το είχα πει στον Σαββίδη τότε με τον Αναστασιάδη, άσε με να φύγω γιατί είχα πρόταση από το εξωτερικό από την Λα Κορούνια, αλλά με ήθελε, πίστευε σε εμένα, έβλεπε κάτι. Πρέπει να φύγουμε από το δικό μου συμβάν και να φύγουμε από τον ποιον επιλέγει ποιος. Δεν πρέπει να επιλέγει κανείς κανένα, πρέπει να υπάρχει μια σειρά, πρέπει να υπάρχει σεβασμός απέναντι στον ιδιοκτήτη και στο τι αρμοδιότητες έχει ο καθένας».
Για το αν θα ήταν ακόμα στον ΠΑΟΚ αν δεν γινόταν αυτό με τον Ίβιτς: «Θα ήμουν σίγουρα στον ΠΑΟΚ, είχα αλλάξει πολύ μετά το 2015, ήταν μια κακιά στιγμή. Θεωρώ πως με τον Λουτσέσκου θα κάναμε πολλά ωραία πράγματα γιατί του έχω μεγάλη εκτίμηση. Το ζήλεψα το πρωτάθλημα, είμαστε άνθρωποι, ένιωσα συναισθήματα για τον ΠΑΟΚ. Σίγουρα είχα μια πικρία για όλα όσα έγιναν στην αρχή, αλλά δεν θα κάτσω να μιλήσω άσχημα για την ομάδα, επειδή συνέβησαν κάποια πράγματα. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις από το μυαλό σου τι έχει συμβεί. Το χάρηκα το ματς στο Βέλγιο και την απόδοση μου. Στο ποδόσφαιρο γνωριζόμαστε, πίσω από τις κάμερες ξέρουμε τι είναι ο καθένας. Εγώ δεν είχα ποτέ κανέναν πίσω από εμένα. Οπότε, είναι σημαντικό για εμένα, που όλος ο ποδοσφαιρικός κόσμος ξέρει ποιος είναι ο Τζαβέλλας, είναι σημαντικό για εμένα που μετά είχα προτάσεις και από άλλες ελληνικές ομάδες. Ξέρουμε επειδή είναι μικρός ο κύκλος μας, ποιος είναι ο παίκτης, ο προπονητής, ο πρόεδρος».
Για το αν εκείνο το βράδυ στις Βρυξέλλες έδινε την δική του απάντηση στον Ίβιτς: «Ήταν μια στιγμή, που κάναμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι, ένιωθα καλά με την απόδοση μου και μετά από καιρό που μου ζητούσαν να βγω να μιλήσω, μετά ήταν μια καλή ευκαιρία να ηρεμήσω εσωτερικά. Όχι δεν έχουμε ξανά μιλήσει από τότε. Αν έχει κάτι να μου πει, θα το ακούσω, εγώ σίγουρα δεν έχω κάτι να του πω. Αμα έχει κάτι να μου πει, ευχαρίστως, εγώ δεν έχω….».

Η ΑΛΑΝΙΑΣΠΟΡ, Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
Αν έχει φορέσει όλες τις φανέλες στην Ελλάδα των ομάδων που ήθελε να φορέσει: «Καλή ερώτηση… Κοίταξε, δε σκέφτομαι έτσι ειλικρινά. Αν με ρώταγες όταν ήμουν στον ΠΑΟΚ, θα σου έλεγα ότι για τον ΠΑΟΚ θα δώσω τα πάντα. Το δέσιμο που έχω με την ομάδα που παίζω κάθε φορά, είναι τεράστιο. Οπότε δεν έχω κάποια φανέλα που μου λείπει. Δεν γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, δεν μεγάλωσα ΠΑΟΚ, αλλά από την στιγμή που πήγα εκεί, την ομάδα την αγάπησα πολύ περισσότερο. Τι ομάδα ήμουν μικρός; Γνωρίζουν όλοι αλλά αυτό δεν σχέση».
Ήσουν φίλος του Παναθηναϊκού; «Αν με ρωτούσες το 2010, πριν την πρόταση της Φρανκφούρτης, θα σου έλεγα ότι θέλω να πάω στον Ολυμπιακό. Είχα τότε μια πρόταση από τον Ολυμπιακό και ο Πανιώνιος ήθελε να πάω και ήθελα και εγώ να πάω. Ήταν η ομάδα που έκανε τότε τις φοβερές πορείες. Σε άλλη περίπτωση, είχα μαλώσει στην Κέρκυρα με τον πρόεδρο που δεν με άφησε να πάω στην ΑΕΚ. Σίγουρα μικρός μεγάλωσα με κάποια ομάδα».
Για το αν τον πλησίασε ποτέ ο Παναθηναϊκός: «Ηταν η μοναδική ομάδα που δεν ήρθα ποτέ κοντά. Δεν έμεινα ελεύθερος το 2013, στην ουσία ο ΠΑΟΚ με αγόρασε από την Μονακό. Όχι ποτέ με τον Παναθηναϊκό».
Για την απόφαση του να πάει στην Τουρκία: «Τότε ήμουν στον δικό μου κόσμο, με νεύρα, έκανα προπονήσεις μόνος. Πήγε να γίνει κάτι με την Μπέτις, ήταν καλή προοπτική δεν έκατσε όμως, μετά ο ΑΠΟΕΛ και μετά η πρόταση από Τουρκία. Ήρθα καθαρά για τους οικονομικούς λόγους και προτίμησα να έρθω σε μια ομάδα που θα είχα συμβόλαιο όπως στον ΠΑΟΚ. Οπότε έκανα μια επιλογή ρίσκου. Ήταν μια ομάδα νέα, στις τελευταίες θέσεις του τουρκικού πρωταθλήματος, ενώ δεν είχα κάποιον για να μάθω πράγματα. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα μέχρι που σωθήκαμε, ένιωθα περίεργα για το κατά πόσο είναι σωστή η επιλογή μου αλλά πάλευα για να σωθεί η ομάδα. Τώρα στην 4η σεζόν, είμαι πολύ χαρούμενος, κέρδισα το λαχείο, κατάφερα να αλλάξω επίπεδο με την ομάδα, η Αλάνιασπορ πλέον είναι από τις καλύτερες ομάδες στην Τουρκία σε όλα τα επίπεδα, είναι μια ομάδα που δουλεύει επαγγελματικά και σε υψηλά στάνταρ για την Τουρκία. Είμαι ευλογημένος που πήρα αυτή την απόφαση, είμαι χαρούμενος».
Για την επίθεση στο μαγαζί του: «Ήταν μια περίοδος που και εγώ με την συμπεριφορά μου έδινα πατήματα. Η πρώτη χρονιά στον ΠΑΟΚ από πλευράς συμπεριφοράς μου, ήταν αρνητική. Μέσα σε όλο αυτό, συνέβη και η επίθεση. Δεν ήταν θέμα Ολυμπιακού και στον Παναθηναϊκό με έχουν βρίσει αρκετά. Εγώ πάντα προσπαθούσα για την ομάδα μου, όποια και αν ήταν αυτή, το ίδιο θα έκανα αν έπαιζα στην ΑΕΚ ή στον Παναθηναϊκό. Το εξωαγωνιστικό τι να σου πω, έχουν γίνει πολλά στην Ελλάδα. Το κακό για εμένα ήταν αυτή η ψυχολογική πίεση που δέχτηκε η μητέρα μου αλλά ήταν και ένα σημάδι για εμένα ότι κάτι κάνω λάθος και θα έπρεπε και εγώ να προσέχω πολύ περισσότερο. Με ωρίμασαν οι καταστάσεις».
Για το που θέλει να κλείσει την καριέρα του: «Έχω ένα και μοναδικό πρόβλημα με την Αλάνιασπορ, δεν μου δίνει αυτή την ένταση που είχα στην Ελλάδα. Είμαι άνθρωπος που θέλω την ένταση. Ζυγίζω πλέον διαφορετικά τα πράγματα πλέον με την οικογένεια μου, δεν πρέπει να ξανά κάνω κάποιο λάθος που να αφήσω την ζωή μου σε δεύτερη μοίρα».
Για το ελληνικό πρωτάθλημα τόνισε πως: «Εγώ πιστεύω ότι το σημαντικό είναι να κατανοήσουμε ότι πρέπει να αλλάξουμε επίπεδο. Έχει τελειώσει η εποχή, έχει κουράσει τον κόσμο, πρέπει να περάσει η εποχή αυτή της τοξικότητας. Όταν δηλαδή μιλούσαμε πριν για τα ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός, η τοξικότητα ήταν ακόμα στους παίκτες, τώρα έχει αλλάξει, έχει πάει ακόμα πιο ψηλά. Από αυτό δεν κερδίζει κανένας, πρέπει ο καθένας να καταλάβει ότι πρέπει να κοιτάει το δικό του μαγαζί, πρέπει να προσπαθεί να γίνεται καλύτερος κάθε χρόνο και να καταλάβουμε επιτέλους για παράδειγμα, ότι ο ΠΑΟΚ πέρυσι ήταν δίκαιος πρωταθλητής, ήταν η καλύτερη ομάδα. Φέτος είναι ο Ολυμπιακός, δεν αλλάζει αυτό ή επίσης, η ΑΕΚ δυο χρόνια πριν, ήταν η πρωταθλήτρια και χαίρομαι αυτά τα τελευταία χρόνια άσχετα με τα προβλήματα, πάει το πρωτάθλημα στο τέλος σε αυτόν που αξίζει να το πάρει. Απλά δεν χρειάζεται αυτή η όλη η κουβέντα, ο κόσμος έχει κουραστεί. Είναι σημαντικό που πέρυσι ο Ολυμπιακός έχασε το πρωτάθλημα και είδαμε ότι προσπάθησε να χτίσει κάτι για φέτος. Είναι πολύ σημαντικό που η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή κρατάει χαμηλό προφίλ και προσπαθεί να ετοιμαστεί για του χρόνου. Είναι σημαντικό που ο Παναθηναϊκός έρχεται, είναι σημαντικό ο ΠΑΟΚ να μείνει στο πλάνο του με αυτόν τον προπονητή και να προσπαθήσει να χτυπήσει τον τίτλο του χρόνου. Ενας είναι ο πρωταθλητής, δεν γίνεται κάθε χρόνο να το κερδίζουν όλοι. Πρέπει να αλλάξουμε επίπεδο, τα έσοδα πέφτουν, οι χορηγοί φεύγουν. Εγώ και τότε τα πράγματα τα έλεγα, δεν έβγαινα ούτε να πω πράγματα που δεν ήταν, πάντα τα λέω. Και όταν με τον ΠΑΟΚ δεν ήμασταν καλοί, έβγαινα και το έλεγα, ότι φταίμε εμείς. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του για να φτιάξουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο».
Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ
98 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΛΥΓΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ

ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....

Δημοφιλείς αναρτήσεις

PAOK FC

PAOK FC
OFFICIAL SITE

Συντακτες & Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Label Cloud

΄ΠΑΟΚ (1) 11αδα (24) 20 απριλιου 1929 (1) 2010-2020 (1) 2019-2020 (1) 2021 (1) 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (1) Α.Μ.Κ. (3) Α.Σ Π.Α.Ο.Κ (217) αγγελιδης (1) ΑΓΓΕΛΟΣ (9) ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ (2) ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ (1) αγιασμος (1) αγκαγιεφ (1) ΑΕΚ (3) ΑΕΚ-ΠΑΟΚ (121) ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ-ΠΑΟΚ (1) ΑΕΛ-ΠΑΟΚ (10) ΑΕΛ-ΠΑΟΚ Β (1) ΑΕΤΟΠΟΥΛΑ (9) ΑΖΕΒΕΔΟ (1) αθλητικο κεντρο (1) ΑΘΛΟΣ-ΠΑΟΚ (3) ΑΙΒΑΛΙΩΤΗΣ (1) ΑΙΓΑΛΕΩ-ΠΑΟΚ (1) Ακαδημίες ΠΑΟΚ (327) ακιντα (1) ΑΚΠΟΜ (4) αλαφουζος (1) Αλεξάντρου Μιτρίτσα (2) Αλιγιάρ Αγκάγιεφ (1) Αλιμος-παοκ (1) ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (1) αλλαγες (1) ΑΛΜΩΠΟΣ-ΠΑΟΚ (1) αλωση της πολης (1) ΑΜΑΖΩΝΕΣ-ΠΑΟΚ (1) αμανατιδης (2) ΑΜΚ ΚΑΕ ΠΑΟΚ (7) αμμοχωστος (1) αμοιβες (1) Αμπέλ Φερέιρα (9) Άμπελ Φερέιρα (7) Αμστερνταμ (1) ΑΝΑΒΟΛΗ (2) ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ-ΠΑΟΚ (1) Αναγέννηση Άρτας-ΠΑΟΚ (1) Αναγέννηση Άρτας-ΠΑΟΚ τελικός κυπέλλου (1) αναγεννηση καρδιτσας-παοκ β (1) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (50) αναν (1) ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ (343) ΑΝΟΓ-ΠΑΟΚ (2) ΑΝΟΡΘΩΣΗ (1) ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ (25) ΑΝΤΡΙΑ Ζ. (2) ΑΟ ΘΗΡΑΣ-ΠΑΟΚ (2) ΑΟ ΘΥΡΑΣ-ΠΑΟΚ (1) αποβολη (3) ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ (1) ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ (5) αποκλεισμος (2) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (46) απολλων σμυρνης-παοκ (1) Απόλλωνας Σμύρνης ΠΑΟΚ (6) ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ-ΠΑΟΚ (10) αποστολες (2) αποστολη (222) αποστολή (27) απουσιες (1) αποχαιρετισμος (4) αποχωρησεις (3) ΑΠΟΨΗ (1073) αργυριου (1) αρης-ΠΑΟΚ (3) ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ (60) ΑΡΗΣ-PAOK (1) ΑΡΘΡΟ (1036) ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ (2) αρμουτση (1) ΑΡΣΕΝΟΠΟΥΛΟΣ (1) Άρτουρ Σόμπιεκ (1) ΑΡΧΗΓΟΙ (2) ΑΡΧΗΓΟΣ (1) ΑΡΧΙΔΙΑΙΤΗΤΗΣ (3) ΑΡΩΝΙΑΔΗΣ (2) ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΑΤΖΕΤΑ (8) ΑΣΤΕΡΑΣ (1) ΑΣΤΕΡΑΣ-ΠΑΟΚ (32) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (1) ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ (1) ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΠΑΟΚ (20) ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ (4) ΑΦΙΕΡΩΜΑ (151) Β' ομαδες (2) βαρδαλη (1) Βαρέλα (1) Βαρέλα Μαουρίσιο (1) ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΗΣ (1) ΒΑΣΙΚΟΙ (1) ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ (1) ΒΑΣΙΛΗΣ (1) ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1) ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΧΛΙΑΣ (1) ΒΕΖΥΡΤΖΗΣ (1) ΒΕΡΓΙΔΟΥ (2) Βέρνμπλουμ (1) ΒΕΡΟΙΑ-ΠΑΟΚ (1) Βεστερλο-ΠΑΟΚ (1) ΒΙΑ (1) Βιεϊρίνια (2) Βιεϊρίνια Βαρέλα Μαουρίσιο Πασχαλάκης (1) Βιεϊρίνια Πασχαλάκης (1) Βιεϊρίνια Μαουρίσιο Βέρνμπλουμ (3) βοηθος προπονητη (2) ΒΟΛΟΣ (2) ΒΟΛΟΣ-ΠΑΟΚ (20) ΒΟΣΝΑΚΙΔΗΣ (1) ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ-ΠΑΟΚ (4) βουλκιδης (2) ΒΡΑΚΑΣ (5) ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ-ΠΑΟΚ (1) ΒΡΟΝΤΙΝΟΣ (2) ΒΡΥΖΑΣ (3) Γ.Σ.Π. (1) ΓΑΙΤΑΝΙΔΗΣ (1) ΓΑΛΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΓΑΛΙΩΤΟΣ (1) ΓΑΝΔΗ (1) ΓΑΝΔΗ-ΠΑΟΚ (11) ΓΑΡΓΑΛΑ (1) ΓΑΤΣΗΣ (2) ΓΑΥΡΟΣ (2) ΓΑΥΡΟΣ-ΠΑΟΚ (33) ΓΕΝΑΡΗΣ (1) ΓΕΝΕΘΛΙΑ (2) ΓΕΝΕΥΗ (2) ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (1) γενοκτονια (1) Γιάκομπ Κέλετ (2) Γιαν Μποζιλ (1) ΓΙΑΝΝΑΚΑ (1) ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΠΑΟΚ (4) ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ (46) Γιαννούλης (3) ΓΙΒΛΑΡΤΑΡ (1) Γιοαν Δαστρε (1) Γιούρι Φιλίποφ (1) ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ (12) ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ (2) ΓΚΑΛΙΝΟΒΙΤΣ (1) Γκορτεζιανι (5) ΓΚΟΥΜΑΣ (3) ΓΚΟΥΣΤΑΒΟ ΒΑΡΕΛΑ (1) ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΟΚ (2) Γραμμενος (1) ΓΡΑΝΑΔΑ-ΠΑΟΚ (10) ΓΧ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ (2) δ.σ. (1) Δ.Σ. ΠΑΕ ΠΑΟΚ (3) ΔΑΝΕΙΚΟΙ (92) δανεισμοι (5) ΔΑΡΕΛΑΣ (1) ΔΕΑΒ (1) ΔΕΛΗΚΩΣΤΑΣ (4) ΔΕΛΛΗΓΙΑΝΝΗΣ (1) ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (1) ΔΗΛΩΣΕΙΣ (154) δημοπρασια (1) δημοσιευματα (7) ΔΙΑΓΟΡΑΣ-ΠΑΟΚ Β (1) ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ (99) ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ (15) διαιτητής (8) διαιτητής Χεσούς Χιλ Μανθάνο (1) διαιτητής Μάικλ Τίκγκααρντ (1) ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ (1) ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (1) ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ (2) ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ (19) ΔΙΕΘΝΕΙΣ (25) ΔΙΟΙΚΗΣΗ (3) ΔΙΟΜΗΔΗΣ-ΠΑΟΚ (4) ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ (1) ΔΟΙΡΑΝΛΗ (1) ΔΟΥΒΙΚΑΣ (1) ΔΟΥΚΑΣ (2) ΔΟΥΚΑΣ-ΠΑΟΚ (1) ΔΟΥΜΑΣ (3) ΔΡΑΜΑ-ΠΑΟΚ (3) ΔΩΝΗΣ (1) Ε.Π.Σ ΠΙΕΡΙΑΣ (1) ΕΕΑ (26) εθνικη (14) ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ (41) εθνικη ελπιδων (6) ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ (18) ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ (5) ΕΘΝΙΚΗ ΒΟΛΕΥ (2) εθνικη μπασκετ (3) ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ (1) Εθνική Νιγηρίας (1) ΕΘΝΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (4) ΕΙΔΗΣΕΙΣ (97) εισιτηρια (8) εισιτήρια (2) ΕΚΛΟΓΕΣ (2) Ελ Καντουρί (2) ελβετια-ελλαδα (1) ελευθερια μοσχατου-παοκ (1) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ (2) ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ (2) ελλαδα (1) ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ-ΠΑΟΚ (1) ΕΛΣΙΝΚΙ-ΠΑΟΚ (4) ενδεκάδα ΠΑΟΚ (10) ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ (1) επιστολη (1) επιτροπη εφεσεων (5) ΕΠΟ (26) ΕΡΤ (1) ΕΣΑΚΕ (7) Εσιτί (2) Εσίτι (2) ΕΣΟΔΑ (8) ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ-ΠΑΟΚ (1) ΕΥΑ ΧΑΝΤΑΒΑ (6) ΕΥΝΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (1) ΕΥΡΩΠΗ (71) ευχαριστω (1) ΕΥΧΕΣ (3) εφεση (1) εφηβοι (1) ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ (5) ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΖΑΟΝ-ΠΑΟΚ (1) ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ-ΠΑΟΚ (3) ΖΙΛΟ (1) ΖΙΛΟΣ (1) ΖΙΦΚΟΒΙΤΣ (2) ΖΙΦΚΟΒΙΤΣ.ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ (3) ΖΟΥΡΝΑΤΖΙΔΗΣ (1) ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ (1) ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ-ΠΑΟΚ (2) ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ (5) ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ ΚΥΠΕΛΛΟΥ (2) ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ VOLLEYLEAGUE (2) ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ (58) ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ VOLLEY (5) ΗΡΑΚΛΗΣ-ΠΑΟΚ (7) Θ4 (4) ΘΕΑΤΕΣ (1) θεοδωρακη (1) ΘΕΤΙΣ-ΠΑΟΚ (2) ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ-ΠΑΟΚ (1) θυρα4 (5) Ιατρικό δελτίο (3) Ιατρικό team (1) ΙΒΑΝ (1) ΙΒΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ (220) ΙΔΡΥΣΗ (7) Ίνγκασον (1) Ίσμαελ Σίλβα (1) ΙΣΠΑΝΙΑ (2) ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ (2) Ιταλία-Ελλάδα (1) ΙΩΝΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (12) Ιωνικός-ΠΑΟΚ (2) ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ (3) Κ.Α.Ε Π.Α.Ο.Κ (43) Κ.Ε.Δ (1) Κ14 (2) Κ15 (7) κ17 (9) Κ19 (42) καβαλα-παοκ β (1) ΚΑΕ ΠΑΟΚ (39) ΚΑΚΛΑΜΑΝΑΚΗΣ (1) ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΑΟΚ (3) ΚΑΛΑΝΤΑΝΤΖΕ (1) καλενταρι (1) καλεση (1) καλιεντζιδου (1) ΚΑΛΜΑΖΙΔΗΣ (7) καλομοιρος (1) καλουτσικιδης (1) ΚΑΜΑΡΑ (1) ΚΑΜΑΡΙΑΝΟΣ (1) ΚΑΜΠΕΡΙΔΗΣ (1) καπετανοπουλος (1) καπρινιωτη (1) ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ (1) ΚΑΡΓΑΣ (5) ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΠΑΟΚ (2) ΚΑΡΕΛΗΣ (1) ΚΑΡΤΕΣ (5) ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ (1) ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (1) καταθεση (1) ΚΑΤΑΤΑΞΗ (2) ΚΑΤΕΡΓΙΑΝΝΑΚΗ (1) κατσανου (1) ΚΑΤΣΑΡΗΣ (3) ΚΑΥΤΑΝΤΖΟΓΛΕΙΟ (6) ΚΕΔ (7) κεντρικη διαχειρηση (1) ΚΕΡΚΗΣ ΣΑΜΟΥ-ΠΑΟΚ (1) ΚΕΡΛΙΔΗ (1) ΚΕΡΜΑΝΙΔΗΣ (3) ΚΕΧΑΛΑΡΗΣ (1) ΚΗΦΙΣΙΑ-ΠΑΟΚ (11) κιλαζιδου (1) ΚΙΛΚΙΣ-ΠΑΟΚ (1) ΚΙΟΥΡΕΞΙΔΟΥ (1) Κλαεσον (1) κλαους αλοφς (1) κλεπκου (1) κληρωση (13) κλήρωση (14) κλήρωση Κυπέλλου Ελλάδος (7) κλήρωση BASKETLEAGUE (1) ΚΛΗΣΕΙΣ (3) Κοεντράο (1) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ (10) ΚΟΚΚΩΝΗΣ (1) ΚΟΛΟΣΣΟΣ-ΠΑΟΚ (6) ΚΟΜΙΝΗΣ (2) ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ-ΠΑΟΚ (1) ΚΟΤΑΡΣΚΙ (2) ΚΟΥΓΙΑΣ (1) ΚΟΥΔΑΣ (6) κουκμισης (1) ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ (1) ΚΟΥΛΙΕΡΑΚΗΣ (22) ΚΟΥΛΟΥΡΗ (1) ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ (6) κουμαντσιωτου (1) ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ (3) ΚΟΥΤΣΙΑΣ (33) Κρέσπο (3) ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ (2) κυπελλο (30) ΚΥΠΕΛΛΟ VOLLEY (1) ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ (115) ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ handball (5) ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ basket (1) κυπελλο κορατς (1) ΚΥΠΕΛΛΟ BASKET (14) ΚΥΠΕΛΛΟ VOLLEY (17) ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ (21) κυπελλο κυπελλουχων (1) κυπελλο handball (1) κυπρος (9) ΚΥΡΙΑΚΟΣ (8) ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ (30) κωνσταντινιδης (1) κωνσταντινιδου (1) ΚΩΣΤΑΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ (4) ΚΩΣΤΙΚΟΣ (2) ΛΑΓΑΡΙΑΣ (2) ΛΑΓΩΝΙΔΗΣ (1) ΛΑΔΑΚΗΣ (1) ΛΑΜΙΑ-ΠΑΟΚ (33) Λαμία-ΠΑΟΚ Facts & Figures (1) Λαμπρος Σμυρλης (2) ΛΑΜΠΡΟΥ (21) ΛΑΡΙΣΑ-ΠΑΟΚ (14) ΛΑΥΡΙΟ-ΠΑΟΚ (6) Λαύριο-ΠΑΟΚ (1) Λεβαδειακος-ΠΑΟΚ (6) Λεβέκ (1) ΛΕΟ ΜΑΤΟΣ (5) Λέο Ζαμπά (7) Λέο Μάτος (2) Λεονάρντο Μπονατίνι (1) ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (1) ΛΕΥΚΩΣΙΑ (1) Λημνιός (21) ΛΙΑΓΚΗ (1) λιμανι Αλεξανδρουπολης (1) λιμανι θεσ/νικης (1) ΛΙΜΑΝΙ ΒΟΛΟΥ (1) ΛΙΝΑΡΔΟΣ (2) λιστα (4) ΛΟΝΤΙΓΚΙΝ (1) λοραντ (1) ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ (48) ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ (41) ΛΥΡΑΤΖΗΣ (14) μακαμπι-παοκ (1) μακεδονικος-παοκ β (1) Μακης μαναβης (1) Μάκης Γκαγκάτσης (5) ΜΑΛΑΓΑ-ΠΑΟΚ (1) ΜΑΛΕΖΑΣ (14) μανδας (1) ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ (2) ΜΑΝΩΛΟΥΔΗΣ (1) ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ (23) ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ (1) ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ (7) ΜΑΡΙΝΟΣ (1) μαρκοπουλο-ΠΑΟΚ (4) ΜΑΡΟΥΣΙ-ΠΑΟΚ (1) ΜΑΡΣΕΙΓ-ΠΑΟΚ (1) Μασσαλια (1) Ματέους Ολιβέιρα (1) ΜΑΤΟΣ (2) ΜΑΥΡΙΔΟΥ (1) ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ (1) ΜΑΥΡΟΣΑΒΒΙΔΟΥ (1) ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΕΙΑ (1) Μελιόπουλος (2) μελισσανιδης (2) ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΜΕΞΑΣ (7) ΜΕΡΟΔΟΥΛΑΚΗ (1) ΜΕΡΤΕΚΗ (1) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ-ΠΑΟΚ (2) μετα (1) ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ (842) μηλιος (1) ΜΗΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ (1) ΜΗΝΥΜΑ (2) ΜΙΛΩΝ-ΠΑΟΚ (4) μιλωνας-παοκ (1) ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ-ΠΑΟΚ (1) Μίσιτς (1) ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ (26) μιχαηλιδου (1) ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΜΠΕΡΙΔΗΣ (1) μοναστηρλης (1) Μορέιρα (1) μπακασετας (1) ΜΠΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (3) ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ (9) ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΣ (1) Μπάνε Πρέλεβιτς (2) ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΥ (1) ΜΠΑΡΚΑΣ (1) μπασουρη (1) ΜΠΕΙΤΑΡ-ΠΑΟΚ (2) ΜΠΕΟΣ (1) ΜΠΟΡΜΠΟΚΗΣ (1) μποτης (1) ΜΠΟΥΤΟΣ (1) ΜΠΡΑΝΚΟ (9) ΜΥΣΤΑ (4) Μaarten Van Garderen (1) Νασμπεργκ (1) ΝΕ ΠΑΤΡΩΝ-ΠΑΟΚ (1) ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ-ΠΑΟΚ (1) ΝΕΑ ΜΕΣΗΜΒΡΙΑ (8) ΝΕΑ ΤΟΥΜΠΑ (35) ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΠΑΟΚ (1) ΝΙΑΡΧΑΚΟΥ (1) ΝΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ-ΠΑΟΚ (1) νικολαιδης (1) νιμπουρκ-παοκ (1) νινουα (3) ΝΠΣ Βόλος-ΠΑΟΚ (2) νταμπλ (1) ΝΤΕΑΚ (1) ντερμπυ (3) ΝΤΟΥΝΤΟΥΝΑΚΗ (2) ΞΑΝΘΗ (5) ΞΑΝΘΗ-ΠΑΟΚ (2) Ξάνθη-ΠΑΟΚ (1) ΞΕΝΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ (1) Ο.Λ.Θ. (1) ΟΑΚΑ (3) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (3) οικονομιδου (1) Όλαφ Ρέμπε (1) ΟΛΒ (1) ΟΛΘ (5) ΟΛΛΑΝΔΙΑ (28) Ολυμπιάδας Νεάπολης-ΠΑΟΚ (1) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (12) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟΚ (91) Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (5) ομαδες (1) ΟΜΙΛΟΙ CH.L. (8) ΟΜΙΛΟΙ EUROPA (7) ΟΜΙΛΟΙ EUROPA CONFERENCE (56) ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΑΟΚ (12) ΟΠΑΔΟΙ (6) ΟΡΙΣΜΟΣ (2) Ορφέας Σουρωτής- ΠΑΟΚ (1) ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ (1) ΟΤΟ (2) ΟΦΗ (2) ΟΦΗ-ΠΑΟΚ (28) ΟΦΘ-ΠΑΟΚ (1) Π.Α.Ο.Κ BC (412) Π.Α.Ο.Κ ( (1) Π.Α.Ο.Κ ( ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ) (1) Π.Α.Ο.Κ ( ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ) (2) Π.Α.Ο.Κ ( ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ) (59) Π.Α.Ο.Κ ( ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ) (186) Π.Α.Ο.Κ ( ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ)πανοραμα-παοκ (1) Π.Α.Ο.Κ ( ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ BASKET) (67) Π.Α.Ο.Κ ( ΙΣΤΟΡΙΑ ) (81) Π.Α.Ο.Κ ( ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ) (9) Π.Α.Ο.Κ ( ΠΑΛΗ ) (15) Π.Α.Ο.Κ ( ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ) (3) Π.Α.Ο.Κ ( ΠΟΛΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ) (46) Π.Α.Ο.Κ ( ΠΥΓΜΑΧΙΑ ) (7) Π.Α.Ο.Κ ( ΣΚΑΚΙ ) (1) Π.Α.Ο.Κ ( ΣΤΙΒΟΣ ) (20) Π.Α.Ο.Κ ( ΣΤΙΒΟΣ) (1) Π.Α.Ο.Κ ( ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ) (2) Π.Α.Ο.Κ ( BRAZILIAN JIU-JITSU ) (1) Π.Α.Ο.Κ ( JUDO ) (3) Π.Α.Ο.Κ ( TAE KWON DO ) (1) Π.Α.Ο.Κ (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΒΟΛΕΙ ) (115) Π.Α.Ο.Κ (ΙΣΤΟΡΙΑ) (8) Π.Α.Ο.Κ (ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ) (2) Π.Α.Ο.Κ (ΠΟΛΟ ΑΝΔΡΩΝ) (125) Π.Α.Ο.Κ (ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΑΝΔΡΩΝ ) (182) Π.Α.Ο.Κ FC (2259) Π.Α.Ο.Κ handball (1) Π.Α.Ο.Κ VOLLEY (536) Π.Α.Ο.Κ VOLLEY ΓΥΝΑΙΚΩΝ (83) Π.Α.Ο.Κ WFT ( ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ) (191) Π.Α.Ο.Κ. (1) Π.Α.Ο.Κ.-ΑΡΗΣ (2) Π.Α.Ο.Κ.(ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ) (3) Π.Α.Ο.Κ(ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΒΟΛΕΙ ) (2) Π.Α.Ο.Κ(ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΒΟΛΕΙ) (1) Π.Α.Ο.Κ(ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΒΟΛΕΥ) (1) Π.Α.Ο.Κ(ΠΟΛΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ) (14) Π.Δ. (1) ΠΑΕ ΠΑΟΚ (50) ΠΑΕ ΞΑΝΘΗ (7) ΠΑΕ ΠΑΟΚ (6) παλαιμαχοι ΠΑΟΚ (4) Παλαιο Φαληρο-ΠΑΟΚ (1) ΠΑΛΑΣΚΑΣ (1) Παναγιώτης Τζίμας (1) παναγιωτου (3) παναιτωλικος-παοκ (1) Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ (17) Παναχαϊκή- ΠΑΟΚ (4) πανελληνιος (1) πανελληνιος-ΠΑΟΚ (1) πανηγυρισμοι (2) Πανιωνιος-ΠΑΟΚ (3) ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (6) παντελακης (1) ΠΑΝΤΕΛΗΣ (1) ΠΑΟ (2) παο β-παοκ β (1) ΠΑΟ-ΑΕΚ (1) ΠΑΟ-ΠΑΟΚ (111) ΠΑΟΚ (66) ΠΑΟΚ ΤΟΤΤΕΝΑΜ (2) ΠΑΟΚ Β (52) ΠΑΟΚ Β-ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ (1) ΠΑΟΚ Β-ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ (1) παοκ β-πανσεραικος (1) ΠΑΟΚ Β-ΠΙΕΡΙΚΟΣ (2) ΠΑΟΚ ΠΑΛΗ (2) ΠΑΟΚ ΠΥΓΜΑΧΙΑ (1) παοκ σαλας (3) ΠΑΟΚ FC (2683) ΠΑΟΚ mateco – Dijon (1) ΠΑΟΚ Mateco-ΓΑΣ Καματερού (1) παοκ-0μονοια (1) παοκ-α.ο.χανιων (1) παοκ-αγιαξ (1) ΠΑΟΚ-ΑΕΚ (103) ΠΑΟΚ-ΑΕΛ (13) ΠΑΟΚ-ΑΕΡΩΠΟΣ (1) ΠΑΟΚ-ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ (2) ΠΑΟΚ-ΑΘΛΟΣ (2) ΠΑΟΚ-ΑΙΑΣ (1) παοκ-αιγαλεω (1) ΠΑΟΚ-ΑΙΝΤΡΑΧΤ (1) ΠΑΟΚ-ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ (1) ΠΑΟΚ-ΑΝΟΓ (1) ΠΑΟΚ-ΑΟ ΘΗΡΑΣ (1) παοκ-απολλων λαρισας (1) παοκ-απολλων πατρων (4) παοκ-απολλων σμυρνης (8) ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ (70) ΠΑΟΚ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ (1) παοκ-αστερας τριπολης (18) ΠΑΟΚ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ (24) ΠΑΟΚ-ΒΟΛΟΣ (27) ΠΑΟΚ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ (1) ΠΑΟΚ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ (2) παοκ-γανδη (10) ΠΑΟΚ-ΓΑΥΡΟΣ (55) ΠΑΟΚ-ΓΚΕΝΚ (2) παοκ-διομηδης (1) ΠΑΟΚ-ΔΟΥΚΑΣ (1) ΠΑΟΚ-ΔΡΑΜΑ (1) παοκ-εθνικος πειραιως (2) παοκ-ελευθερια μοσχατου (1) παοκ-ελσινκι (2) ΠΑΟΚ-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ (1) ΠΑΟΚ-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ (2) παοκ-ευνικος (1) ΠΑΟΚ-ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ (3) ΠΑΟΚ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (1) ΠΑΟΚ-Ηλυσιακος (1) ΠΑΟΚ-ΗΡΑΚΛΗΣ (4) ΠΑΟΚ-ΗΡΑΚΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ (1) ΠΑΟΚ-ΘΕΤΙΣ (2) ΠΑΟΚ-ΘΗΡΑ (1) ΠΑΟΚ-ΙΩΝΙΚΟΣ (9) παοκ-καλαματα (3) παοκ-καματερο (1) παοκ-καρδιτσα (4) ΠΑΟΚ-ΚΗΦΙΣΙΑ (6) παοκ-κηφισσια (1) παοκ-κιλκις (1) ΠΑΟΚ-ΚΟΛΟΣΣΟΣ (7) ΠΑΟΚ-ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ (4) ΠΑΟΚ-ΚΡΑΣΝΟΝΤΑΡ (3) παοκ-λαμια (28) ΠΑΟΚ-ΛΑΡΙΣΑ (7) παοκ-λαυριο (5) ΠΑΟΚ-ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ (2) παοκ-λειβαδια (1) παοκ-μακαμπι (1) ΠΑΟΚ-ΜΑΡΟΥΣΙ (3) ΠΑΟΚ-ΜΙΛΑΝ (1) ΠΑΟΚ-ΜΙΛΩΝ (5) ΠΑΟΚ-ΜΠΕΙΤΑΡ (5) παοκ-μπεσικτας (34) ΠΑΟΚ-ΜΠΡΝΟ (1) ΠΑΟΚ-ΝΑΠΟΛΙ (1) ΠΑΟΚ-ΝΕΠ (1) ΠΑΟΚ-ΝΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ (1) ΠΑΟΚ-ΝΟ ΧΑΝΙΩΝ (1) ΠΑΟΚ-ΞΑΝΘΗ (3) ΠΑΟΚ-ΟΑ Χανίων (1) ΠΑΟΚ-Ολυμπιάδα Νεαπόλεως (1) ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (50) ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός (50) ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ (1) ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός Facts & Figures (1) παοκ-ομονοια (5) ΠΑΟΚ-ΟΝΦΙ (1) ΠΑΟΚ-ΟΦΗ (22) ΠΑΟΚ-ΟΦΗ SUPER LEAGUE (2) παοκ-οφνι (1) ΠΑΟΚ-Παλαιο Φαληρο (1) ΠΑΟΚ-ΠΑΛΗΟ ΦΑΛΗΡΟ (1) παοκ-παμβοχαικος (1) ΠΑΟΚ-Παναθηναικός (5) ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός (5) ΠΑΟΚ-Παναθηναικός Τελικός κυπέλλου μπάσκετ (2) ΠΑΟΚ-Παναθλητικος (1) ΠΑΟΚ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ (1) ΠΑΟΚ-Παναιτωλικός (12) ΠΑΟΚ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ SUPERLEAGUE (8) ΠΑΟΚ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (3) ΠΑΟΚ-Πανιώνιος (3) ΠΑΟΚ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ (2) παοκ-πανσερραικος (7) ΠΑΟΚ-ΠΑΟ (86) ΠΑΟΚ-ΠΑΣ (30) παοκ-περιστερι (11) ΠΑΟΚ-ΠΗΓΑΣΟΣ (2) ΠΑΟΚ-ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (12) ΠΑΟΚ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΠΕΥΚΩΝ (1) ΠΑΟΚ-ΠΡΩΤΕΑΣ (1) παοκ-πρωτεας βουλας (1) παοκ-πυλαια (4) ΠΑΟΚ-ΡΕΑ (1) ΠΑΟΚ-ΡΙΕΚΑ (8) ΠΑΟΚ-ΣΑΡΛΕΡΟΥΑ (1) παοκ-σασαρι (1) ΠΑΟΚ-Σλόβαν Μπρατισλάβας (2) ΠΑΟΚ-ΣΤΕΑΟΥΑ (2) παοκ-υδραικος (1) ΠΑΟΚ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ (1) παοκ-ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ (6) παοκ-χαιντουκ (2) ΠΑΟΚ-ΧΑΝΘ (1) ΠΑΟΚ-ΧΑΝΙΑ (1) ΠΑΟΚ-ΧΑΠΟΕΛ (1) ΠΑΟΚ-Aiberdeen (1) ΠΑΟΚ-BENFICA (30) ΠΑΟΚ-BOEMIANS (8) ΠΑΟΚ-CLUB BRUGGE (1) παοκ-fc granada (4) παοκ-GRANADA (3) ΠΑΟΚ-KRASNODAR (13) ΠΑΟΚ-PSV (14) ΠΑΟΚ-RYTAS (1) ΠΑΟΚ-SK Slovan Bratislava (2) ΠΑΟΚ-VK Prostejov (1) παοκ(αρση βαρων) (1) ΠΑΟΚ(Κ17) (5) ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (2) ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (1) παπαδοπουλου (1) ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1) ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ (1) ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ (5) ΠΑΠΑΛΕΞΙΟΥ (2) παπαντωνιου (1) ΠΑΠΑΣΟΥΛΗΣ (1) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (2) ΠΑΣ (1) ΠΑΣ-ΠΑΟΚ (14) ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ (35) Πασχαλάκης (1) πδοσφαιρο σαλας (2) ΠΕΛΕΚΙΔΗΣ (2) ΠΕΛΚΑΣ (18) ΠΕΡΑ CLUB (1) ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΠΑΟΚ (9) πετρεας (3) ΠΗΓΑΣΟΣ-ΠΑΟΚ (2) ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (1) ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ β (1) ΠΙΝΑΚΕΣ (1) ΠΛΑΝΑ (1) ποδοσφαιρο (2) ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΛΑΣ (18) πολυιδιοκτησια (5) ΠΟΛΥΝΟΠΟΥΛΟΥ (1) Πόουπ (1) πορτογαλοι (2) ΠΟΡΦΥΡΑΣ-ΠΑΟΚ (1) ΠΟΥΡΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ (9) πρεμιερα (2) ΠΡΙΓΙΟΒΙΤΣ (6) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (25) προεδρικο διαταγμα (1) ΠΡΟΕΔΡΟΣ (4) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ (210) προημιτελικα (3) ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ (3) ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ (81) προκριση (4) ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ-ΠΑΟΚ (8) προπονησεις (70) Προπόνηση (21) προπονητες τερματοφυλακων (2) ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ (84) ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (3) προσινικλης (2) προστιμο (2) ΠΡΟΣΦΥΓΗ (2) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (40) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ VOLLEY (4) ΠΡΩΤΕΑΣ-ΠΑΟΚ (1) ΠΣΑΠ (1) ΠΥΛΑΙΑ-ΠΑΟΚ (7) ΠAO-ΠΑΟΚ (1) ΡΑΠΤΗΣ (4) ΡΕΑ-ΠΑΟΚ (1) ΡΕΚΟΡ (10) ρεπορταζ (1) ΡΙΕΚΑ-ΠΑΟΚ (4) ΡΙΤΑΣ-ΠΑΟΚ (2) ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ (1) Σάκχοφ (1) ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΣ (2) ΣΑΜΑΤΑ (2) ΣΑΜΟΛΑΔΑ (1) ΣΑΜΟΥΛΕΝΚΟ (1) ΣΑΝΤΟΣ (1) ΣΑΡΑΙΔΑΡΗΣ (1) ΣΑΡΑΦΗΣ (1) ΣΑΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ (2) ΣΕΒΔΙΛΗ (2) ΣΕΙΡΕΚΙΔΗΣ (1) Σιαμπάνης (3) σιδηροπουλος (2) ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ (1) ΣΙΜΟΝΕ ΣΟΤΣΑ (1) ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ (1) ΣΛΑΦΤΣΑΚΗΣ (1) Σλόβαν Μπρατισλάβας (3) Σλόβαν Μπρατισλάβας ΠΑΟΚ (1) Σλόβαν Μπρατισλάβας-ΠΑΟΚ (3) ΣΜΥΡΛΗΣ (1) σναουτσνερ (2) σναουτσνερ μαξ (1) Σοάρες (1) ΣΟΥΡΩΤΗ (1) ΣΠΑΤΑΦΟΡΑ (1) ΣΠΥΡΙΔΗΣ (1) ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ (37) ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΖΙΜΑΣ (18) στημένα (2) ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ (1) Στοχ (5) ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗ (3) ΣΥΓΓΕΛΙΔΗΣ (1) συμβολαια (12) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (10) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (515) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ (45) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ (6) ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ (2) ΣΥΝΘΕΣΗ (5) Σφιντέρσκι (4) ΣΧΙΖΑΣ (1) ΣΩΤΗΡΙΟΥ (1) ΤΑΚΗΣ ΔΟΥΜΑΣ (1) ΤΑΚΙΑΝΟΣ (4) ΤΑΚΟΥΡΙΔΗΣ (8) τακτικη αναλυση (4) ΤΑΛΕΝΤΑ (1) ταλιχμανιδης (5) ΤΑΜΠΑΓΚΕ (1) ΤΑΠ ΠΑΟΚ (1) ΤΑΣΙΟΥΡΑΣ (1) Τάσος Δουβίκας (3) ΤΕΛΙΚΟΣ (6) ΤΕΛΙΚΟΣ handball (1) ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ (44) ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ handball (1) ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ (5) ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ VOLLEY (3) ΤΕΜΠΗ (9) ΤΕΡΖΗΣ (4) τερζογλου (1) ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ (24) τεχνικο team (3) ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ (38) ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ (1) ΤΖΑΚΙΔΗΣ (1) τζηλος (1) Τζήλος (1) ΤΖΙΜΑΣ (4) ΤΖΙΟΛΗΣ (1) ΤΖΟΛΗΣ (62) ΤΖΟΥΡΤΖΕΒΙΤΣ (1) τζωρτζινης (3) ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ (1) ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ (17) τιμωριες (7) ΤΙΤΟΣ ΚΟΥΤΕΝΤΑΚΗΣ (1) ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ BLOG (1) ΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ (3) ΤΟΜΑΣ ΡΟΥΣΟ (1) τομασεβιτς (1) ΤΟΥΜΠΑ (92) ΤΟΥΜΠΑ LIBRE (250) τουρσουνιδης (2) ΤΟΦΑΣ-ΠΑΟΚ (1) ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ (61) ΤΡΙΚΑΛΑ-ΠΑΟΚ (3) ΤΡΙΛΥΡΑΚΗΣ (2) ΤΡΙΠΟΛΗ-ΠΑΟΚ (14) τσαιρελης (1) τσαλμπουρης (3) ΤΣΑΛΟΠΟΥΛΟΣ (2) τσαμουριδης (1) ΤΣΑΝΑΞΙΔΗΣ (1) ΤΣΑΟΥΣΗΣ (7) Τσαπας (1) Τσέλσι-ΠΑΟΚ (3) τσεσνοκοψ (1) ΤΣΙΑΚΜΑΣ (2) ΤΣΙΓΓΑΡΑΣ (20) ΤΣΙΚΟΣ (1) ΤΣΙΜΙΚΑΣ (1) τσιογκα (1) ΤΣΟΛΑΚΟΥΔΗΣ (1) ΤΣΟΥΧΑΣ (1) ΥΔΡΑΙΚΟΣ-ΠΑΟΚ (2) φανελα (3) ΦΑΝΤ ΣΧΙΠ (3) Φερέιρα (1) Φερνάντο Βαρέλα (1) ΦΙΛΑΘΛΟΙ (13) ΦΙΛΙΚΑ (89) ΦΙΛΙΚΟ (50) ΦΙΛΙΠΟΦ (2) ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ-ΠΑΟΚ (2) ΦΙΛΙΣ ΠΕΤΚΑΝΟΠΟΥΛΟΣ (28) ΦΛΕΒΑΡΑΚΗΣ (2) Φλεβαράκης (1) ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ-ΠΑΟΚ (6) ΦΟΡ (1) ΦΡΑΓΚΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ (1) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (7) ΧΑΝΘ-ΠΑΟΚ (1) ΧΑΝΙΑ-ΠΑΟΚ (4) ΧΑΠΟΕΛ-ΠΑΟΚ (1) ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΗΣ (1) ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ (2) Χατζηισαΐας (1) ΧΑΤΖΗΛΙΑΣ (1) ΧΑΤΖΗΠΑΡΑΣΙΔΟΥ (1) χατζηστραβος (3) ΧΑΤΖΙΔΗΣ (1) ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (14) Χατσερίδης (1) ΧΑΦ (3) ΧΟΡΗΓΟΙ (3) ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (1) ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΚΚΑΣ (2) ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ (1) ψηφοφορια (1) ΩΡΑΙΟ ΦΥΛΟ (1) Abel Ferreira (224) adre ricardo (1) Adrien Silva (2) AFC Ajax-ΠΑΟΚ (2) Aiberdeen -ΠΑΟΚ (8) ajax (6) ajax-paok (15) AKPOM (12) AL ITIHAD (2) ALANI (3) Alejandro Pozuelo Melero (1) Allard Lindhout (1) ALSTON (1) AMK (2) analysis (2) andr (1) andre ricardo (2) andre vieirinha (42) ANDRE BROWN (2) Andrija Živković (57) ANTONIO COLAK (19) Apeldoorn (1) ARGOURIO (1) Artur Udrys (2) ATAMAN (1) Baba Rahman (13) BANE (2) BASKET CHAMPIONS LEAGUE (35) BASKET LEAGUE (141) BASKET LEAGUE PLAYOFFS (1) BASKETLEAGUE (37) batagim (1) Bazil (1) BC CHAMPIONS LEAGUE (26) BC Levski Sofia-ΠΑΟΚ (1) beau beech (1) Beitar (1) beitar-PAOK (4) BENFICA (4) benfica-paok (1) BENFIKA (1) BERBATOV (1) Bernard Mensah (1) Betancourt (1) big 4 (1) birthday (2) BISESWAR (7) BLANKENAU (1) BOBBY BROWN (1) boemians-ΠΑΟΚ (4) bohemian (1) BOHEMIANS-ΠΑΟΚ (3) BOLONI (2) BOTO (3) BPANKO (1) BRADONJIC (1) Bram Van Den Dries (2) BRANDON THOMAS (14) BRATISLAVA (1) Brentford F.C. (1) BRNO-PAOK (1) brygge-paok (1) BUENO (1) BULATOVIC (1) canadi (2) CANAS (2) CAPTAIN (3) carol swiderski (24) carter (2) CAS (15) CEV CHAMPIONS LEAGUE (10) CEV CUP (16) CEV Challenge Cup (12) CEV Cup (3) CEV Women's Challenge Cup (4) CEV Women's Cup (2) CHAMPIONS LEAGUE (325) CHAMPIONS LEAGUE bc (8) CHAMPIONSLEAGUE PLAYOFFS (30) CHUBA AKPOM (13) cirillo (2) Claesson (1) club Brugge (2) club Brugge-PAOK (5) COACH (1) COLAK (4) CONCEICAΟ (1) contreras (1) copa africa (1) cosmote (3) COSTA (1) COVID (1) COVID19 (4) Craig Pawson (1) CRESPO (29) Cristiano Bacci (2) DALBERT (1) Dani Neuheus (1) Davide Santon (1) DAZN (1) DEIOLA (1) Delias (3) Despodov (12) DIEGO BISESWAR (30) DIEGO MARADONA (1) Dijon-PAOK (1) DIMA FILIPOV (2) Dimitri Payet (1) Dinamo Sassari – ΠΑΟΚ (1) dinamo zagreb-paok (3) dinamo zsgreb-paok (1) DINSOTOL (10) Dominik Kotarski (21) DOUBLE (1) DOUBLE 2019 (3) douglas augusto (24) dudu (1) DYNAMO ZAGREB-PAOK (2) EHF (3) EHF European Cup (3) Eintracht Frankfurt-PAOK (10) EKO BASKET LEAGUE. (7) EL KADDOURI (19) elston turner (2) Elvar Fridrikkson (2) ESITI (7) EURO 2020 (4) EUROPA CONFERENCE LEAGUE (255) EUROPA LEAGUE (175) European Super League (1) eurovolley (1) EVANDRO (2) Ezequiel Ponce (1) Fabio Martins (1) Facts & Figures (1) facundo (1) Fans’ Man of the Match (1) FC (3) fc granada (2) Felix Brych (1) fenoglio (3) fereira (1) FERNANDO VARELA (3) FFP (9) FIFA (5) Filipe soares (9) Filis Petkanopoulos (6) final four (1) FLATTEN (1) FOR (4) FORTALEZA (2) forza (1) Frank Arnesen (4) Futsal League (1) G.A.E.-PAOK (1) galatasaray-paok (3) GIGOV (2) GIJS JORNA (1) Gilmore (1) goalkeepers (4) GOALS (1) Goss (3) GRBAVCEVIC (1) GRIFFIN (6) gynaik (1) HAJDOUK-PAOK (4) HAJDUK (1) Handball Premier (15) Handball PremierLeague (43) Hands (1) Harrison (2) HATCHER (4) HEARTS-PAOK (5) HENRIQUE (2) IFFHS (2) igokea-paok (1) Igor Korneev (1) infantino (1) INGASON (30) IVAN SAVVIDIS (30) IVIC (1) JABA (8) James (1) Jamuni McNeace (1) JANKOVIC (1) Jasmin Kurtić (23) Jermaine Love (5) Joan Sastre (7) JOANNA SECA (1) joe bizera (1) JORDAN SIBERT (1) Jorge Carrascal (1) Jorge Jesus (1) Jorge Sampaoli (1) jose boto (60) JOSH CARTER (2) Josip Mišić (2) Joško Milenkoski (4) Juan Fernando Quintero (1) Justin Alston (1) KΛΗΡΩΣΗ (1) KΟΝΤΟΝΗ (1) KACE (1) kaddouri (11) kagawa (24) KALAMATA-PAOK (1) Karol swiderski (3) KEDZIORA (4) Kendall Smith (1) KENETH BARLOW (1) Khaled Narey (19) KONATE (1) KOOPMAN (1) kopenhagen-paok (7) korac (1) KRASNODAR (1) KRASNODAR-ΠΑΟΚ (16) krmencik (19) krovinovic (1) KUKLINSKI (1) LARSEN (1) latin (1) Laurynas Beliauskas (1) League Cup (3) LEAGUECUP (1) lee (1) LEFSKI-PAOK (12) LEN Euro Cup (8) LEN EUROCUP (1) LEO (31) leo jaba (4) leo matos (8) LIGA TV (1) LINCOLN-PAOK (7) live (1) LOUCESCU (50) Lucas Taylor (5) LUCESCU (5) Luis Godinho (1) Maksim Shkredau (1) Maksimovic (1) Manolo Gabbiadini (2) marcos antonio (7) MARSEILLE (2) MARSEILLE-PAOK (18) Marvin Ducksch (1) marvin jones (2) Matheus Reis (1) MATOS (7) MAURICIO (19) Mbwana Ally Samatta (6) MEΤΑΓΡΑΦΕΣ (14) MEITE (9) MICHALAK (1) MICHEL (5) MIDTJYLLAND-PAOK (5) Miguel Bértolo Nogueira (1) mihaj (8) MIHOJEVIC (1) MILIK (1) Mirosłav Sznaucner (4) Mirosław Sznaucner (4) MISIC (20) MITRITA (2) mitrou long (1) Moussa Wagué (11) MOUZENIDIS (1) MURG (14) muslimovic (4) MVP (5) NAFELS-PAOK (1) Nasberg (2) nations league (1) NELSON OLIVEIRA (10) Nemanja Maksimović (1) nielsen pereira (1) Nikola Milardovic (1) nilsen pereyra (2) Ninua (1) norwich (5) NOVA (26) ogbeide (1) OJOGO (1) olaf rebbe (51) OLIVA (1) olivarez (1) Oliveira (8) OMAR EL KADDOURI (9) OPEN (1) OPENTV (13) ouedraogo (2) Ozdoyev (10) PABLO GARCIA (274) Pablo Galdames (1) PABLO GARCIA (30) palmeiras (3) PAOK (2) PAOK Action (4) paok bc (189) PAOK FC (85) paok handball (14) PAOK SPORTS ARENA (16) paok tv (1) paok womens waterpolo (8) paok-aek (1) paok-ajax (17) PAOK-AL TAABON (1) paok-allianz milano (1) paok-beitar (3) paok-benfica (1) paok-brugge (2) paok-club brugge (2) paok-dynamo zagreb (6) Paok-Eintracht Frankfurt (6) paok-elsinki (3) paok-galatasaray (2) PAOK-HAJDUK (3) PAOK-HEARTS (2) paok-igkokea (1) paok-igokea (1) paok-ionikos (1) PAOK-IRAKLIS (1) PAOK-LEFSKI (13) paok-lincoln (4) PAOK-MARSEILLE (18) PAOK-MIDTJYLLAND (9) paok-Osijek (1) PAOK-RANGERS (1) PAOK-SLOVAN (11) PAOK-SLOVAN .. (2) paok-strasburg (1) PAOK-TOFAS (2) paok-unicaja (1) paokfc (1) paoksports arena (1) paoktv (9) PAOLO FERNANDES (3) PEDRO MARTINS (3) phil greene (1) PLAYOFFS (15) PLAYOFFS EUROPA CONFERENCE LEAGUE (31) PLAYOFFS basket league (12) PLAYOFFS VOLLEY (37) porter (3) PORTO (1) PORTO KARRAS (12) PRELEVIC (4) PremierLeague (1) prijovic (26) PSV (2) PSV-PAOK (16) QUAGLIATA (7) RADIO (1) rafa soares (4) ranking (1) RANTNIK (1) Raul Morichelli (3) Razvan Lucescou (83) Razvan Lucescu (217) referee (23) Reinier Jesus (1) RENFRO (2) repress.gr (1) REY (1) RICE (1) RILEY (1) RIVERS (1) rodrigo ray (1) rodrigo soares (2) ROSTER (317) rotation (14) Ryley Barnes (2) RYTAS-PAOK (1) SANTOS (1) sc (1) schwab (31) scouters (7) Sead Hakšabanović (1) Sebastian Giovinco (6) Selimaj (1) SERGIO OLIVEIRA (10) SHAKHOV (2) shingi kagawa (8) sidcley (4) sl2 (19) SLOVAN-PAOK (7) smiljkovic (1) SMITH (1) SOLD OUT (1) SOTOL (25) Soualiho Meïté (1) Stefan Schwab (7) stoch (3) STOCH MIROSLAV (1) stoiximan basket league (6) SUPER LEAGUE (453) SUPERCUP (5) SUPERLEAGUE (262) SUPERLEAGUE playoffs (290) SUPERLEAGUE interwetten (257) SUPERLEAGUE2 (2) sw (1) swiderski (8) sznaoucner (1) Sznaucner (1) TAΠ ΠΑΟΚ (1) taison (21) Tiago Dantas (11) TIUKIN (1) Tobias Stieler (1) Tomas Vaclik (2) TOMAS ZORN (1) Tomasz Karol Kędziora (2) TOWNES (1) transfermarkt (9) triantafyllos (1) Tuchel (1) Tyler Polley (1) U15 (1) U19 (20) UCHIDA (1) UEFA (44) uefa youth league (16) VAN DER DRIES (1) VAR (3) VARELA (15) VARELA GUSTAVO (1) vasagia (1) Vedad Ibisevic (1) vetkova (1) VIDEO (35) VIEIRINHA (49) VILERBAN-PAOK (1) VITAO (2) Vladimir Bradonjić (3) VOLLEY ALLSTAR GAME (1) VOLLEY LEAGUE (117) VOLLEY LEAGUE CUP (5) VOLLEY LEAGUE (28) volley league cup (15) VOLLEYLEAGUE (32) VOLLEYLEAGUE ΓΥΝΑΙΚΩΝ (1) WALKER (1) WARDA (22) waterpolo paok (32) WERNBLOOOM (10) william (1) William Troost-Ekong (4) WILLIAMS (2) Women's CEV Cup (1) Women's Champions League (4) womens cev cup (3) Womens Champions League (5) womens handball (2) womens volley (8) YANNICK FRANKE (2) ZABA (7) ZABBA (2)